poniedziałek, 14 września 2015

Udział w zawodach

11.09.2015 r. na wychowaniu fizycznym pan B. Putyło poprosił mnie do siebie, aby oznajmić mi, że 16 września pojadę na zawody w piłkę nożna dla dziewczyn. Bardzo ucieszyłam się , bo nigdy nie byłam na takich zawodach. Oprócz mnie z mojej klasy miały jechać jeszcze dwie dziewczyny. W końcu nadszedł dzień zawodów. Spotkałyśmy się pod szkoła o 845 i poszłyśmy do pana. Rozdał nam jednakowe koszulki i wyznaczył mnie na kapitana drużyny. Wkrótce przyjechał po nas bus i wyruszyłyśmy. Po drodze zabrałyśmy jeszcze drużynę z Trzebuski. Zawody odbywały się w Sokołowie i brały w nich udział trzy drużyny. Pierwszy mecz wygrałyśmy z drużyną z Trzebuski, niestety drugi, z drużyną z Łowiska, przegrałyśmy. Zajęłyśmy II miejsce w tych zawodach Ja jako kapitan drużyny otrzymałam puchar. Gdy wróciłyśmy do szkoły, koleżanki i koledzy pogratulowali nam sukcesu. 

Ania Gielarowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz